poniedziałek, 18 listopada 2013

Rozdział 1

(Ally)
-Hej, skarbie, czekaj!
Odwróciłam się. Zobaczyłam mojego chłopaka, Elliota. Zaczekałam. Przybiegł i pocałował mnie w policzek.
-Elliot, chodź do szkoły, zaraz się spóźnimy...- powiedziałam. 
-Ally, Słonko, szkoła nie zając, nie ucieknie- odpowiedział i pocałował mnie.- Jaką masz pierwszą lekcje?
-Angielski, a Ty?
-Matme.
- Chodź już - powiedziałam.
-Dobra
Wziął mnie za rękę. Szliśmy po ulicy Londynu, gdy zobaczyłam jego: Austina Moona. Chodził z nami do szkoły.Osiągnął sławę, dzięki jakiejś piosence którą wrzucił na YouTube. Myśli, że może mieć każdą, głupi kobieciarz.  Ujrzałam też jego dziewczynę, najbogatszą dziewczynę w szkole Kirę Starr. Jej ojciec ma wytwórnie płytową, Starr Records. Chodzą plotki, że Austin chodzi z Kirą tylko dlatego, żeby wydać płytę. Ale nie ważne. Doszliśmy do szkoły.
-Wyjdziemy gdzieś po lekcjach?- rozmyślań wyrwał mnie głos Elliota.
-Nie dzisiaj, umówiłam się z Trish na zakupy- odpowiedziałam.
-Aaaa, to może jutro?- zapytał.
-Chętnie- odrzekłam.- To cześć!- powiedziałam i pocałowałam go.
Poszłam do klasy. Tam usiadłam z Trish, moją najlepszą przyjaciółką.
-Hej- powiedziałam.
-O, cześć, co tam?-odpowiedziała.
-Dobrze a u Ciebie? Jak z Trentem?
-Weź mi nie mów o tym debilu...
-Aha... O nic więcej nie pytam...- powiedziałam i w tym samym momencie weszła do klasy nauczycielka...
(Austyn, pół godziny wcześniej)
-Cześć Austyn- usłyszałem za moimi plecami.
-Siema Kotek- odpowiedziałem Kirze i pocałowałem ją.
-Idziemy do szkoły?
- Ok... Mam do Ciebie pytanie...-powiedziałem.
-Tak?
-Czy Twój tata wspominał coś o mojej płycie?
-Hmm, mówił tylko tyle, że niedługo- oznajmiła.
-Aha...
Wziąłem ją za rękę i poszliśmy dalej. Tak naprawdę, chodze z nią żeby szybciej wydać płytę... Wtedy zobaczyłem tą szarą myszkę, Ally czy jak jej tam. Jeszcze szła z tym palantem Elliotem który robił do niej maślane oczka. Rzygać się chciało. Doszliśmy.
-Idziemy gdzieś dzisiaj?- zapytałem.
-Wiesz, mam kosmetyczkę dzisiaj...
-Aha..- odpowiedziałem. - To ja ide na matmę.
Poszedłem. Tam już siedziała ta Ally z tą całą Trish. Poszedłem do mojej ławki, przy której siedział mój kumpel Dez.
-Siema Dez!- przywitałem się.
-Elo elo 5 2 0!
-Aham...
Wtedy do klasy weszła nauczycielka..
                                                                   




###
No i mamy pierwszy rozdział! Piszcie w komentarzach czy się podoba. :]

2 komentarze: